Bestuur en medewerkers

De stichting wordt bestuurd door de directeur onder toezicht van de Raad van Toezicht. De raad bestaat uit onafhankelijke leden waarvan één op voordracht van de Federatie van Wassenaarse Ouderenorganisaties (FWO).

 

Leden Raad van Toezicht (1 jan 2019):

mevr. A. Kroesbergen

dhr. A.A. van Schie ( FWO)

dhr. A.J.F.  de Vries

Dhr.  S.D.C. van Dijk

Dhr. P.I.M. van den Wijngaart, voorzitter 

 

Bestuur: Directeur/bestuurder, Nico Lausberg

 

Medewerkers(2019):

Carla van den Berg, sociaal werker

Elise Bogers, sociaal werker

Joost van Hasselt, chauffeur

Almir Mahmutovic, fin adm, ict en pr ontwerp  

Saskia van der Meer,  seniorenadviseur

Josien Reimering, secretariaat

Caroline van der Sluis, klantcontactmedewerker vervoer

Ank Stout, mantelzorg consulent.  

 

Het Bureau

Geopend op Werkdagen 9.00 – 14.00 uur, tel. 070  511 22 26   

Bezoek adres: Van Heeckerenstraat 2    2242 GX Wassenaar

Internet:  www.smowassenaar.nl  | e-mail: info@smowassenaar.nl 

Sociale Alarmering

 Voor wie

Sociale Alarmering is voor mensen van alle leeftijden met als doel een veilig gevoel thuis te bevorderen. Ook voor de naaste omgeving is het geruststellend dat iemand snel alarm kan slaan in geval van nood.

 Wat

Het is een alarmeringssysteem om snel, met één druk op de knop, hulp op te roepen uit eigen kring. Indien gewenst kan ook gekozen worden voor professionele opvolging.

 Kosten

Naast eenmalige aansluitkosten betaalt u het tarief van het abonnement naar keuze per maand. Deze variëren per leverancier.

Zijn er medische redenen voor personenalarmering dan vergoedt de zorgverzekeraar mogelijk een deel van de kosten. 

 Aanmelden

Voor advies en begeleiding bij het aanmelden bij de door u gewenste vorm van alarmering kunt u op werkdagen contact opnemen met de SMOW. Bereikbaar tussen 09.00 en 14.00 uur op 070-511 22 26. De afspraak kan zowel op kantoor als bij u thuis plaatsvinden. 

 

Website onder constructie, klik hier om naar onze oude website te gaan

 

Nieuws   OverdeSMO Jaarverslag  Steunfonds SamenSchulden
 DienstenOndersteuning  InformatieAdvies  Vervoer  Activiteiten  Zoeken  
 SeniorenGids  SteunpuntMantelzorg  Alzheimercafe  partners  weblinks  

 

 

 

Eerste Hulp Bij Betalingsachterstanden

 

Wat is Eerste Hulp Bij Betalingsachterstanden

Wat moet u doen met betalingsachterstanden. Zorg dat u ze kwijt raakt. De SMOW kan u helpen uw betalingsachterstanden en geldzaken op orde te krijgen, zodat uw inkomsten en uitgaven in balans blijven en u uw rekeningen kunt betalen. 

Voor wie

Als u betalingsachterstanden heeft en zorgen over uw financiën. En u er niet goed uitkomt dan kunt u zich aanmelden voor ‘Eerste Hulp Bij Betalingsachterstanden’.

Hoe werkt het

U neemt contact op met de SMOW. De coördinator zal met u een afspraak maken voor een gesprek, bij u thuis of op het kantoor van de SMOW. Als de SMOW u kan helpen, wordt er een vrijwilliger voor u gezocht. Deze gaat samen met u uw inkomsten en uitgaven in kaart brengen. U gaat samen uw huishoudboekje op orde brengen en de betalingsachterstanden betalen. 

Kosten

Voor u zijn er geen kosten verbonden aan deze hulp. 

Afspraak maken 

U kunt een afspraak maken met de coördinator op werkdagen tussen 09.00 en 14.00 uur op  ✆070 - 511 75 76.
E-mail: c.vandenberg@smowassenaar.nl

 

Beschikbare downloads: flyer 2019/02